Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament
Aquest dimarts 22 d'octubre a les 19:30 hores se celebrarà el ple ordinari municipal de l'Ajuntament de Sant Sadurní, que inclou com a un dels assumptes destacats l'aprovació de les ordenances fiscals per a l'any 2025. La sessió la podreu seguir en directe a Ràdio Sant Sadurní i en streaming al web municipal.
Ordre del dia
1. Prendre coneixement de la renúncia al càrrec de la regidora Marina Agudelo
2. Aprovació de l'esborrany de l'acta anterior
3. Prendre coneixement del decret d'alcaldia relatiu a l'avocació de les competències delegades a favor de la regidora Marina Agudelo
4. Denegar la devolució de la garantia definitiva del contracte de recollida, càrrega i transport de residus al municipi de Sant Sadurní d'Anoia
5. Modificació de crèdit per suplement finançat amb baixa d'aplicacions
6. Aprovació de factures amb reconeixement extrajudicial de crèdit
7. Modificació ordenança fiscal nº23 taxa residus
8. Modificació ordenances fiscals per a l'exercici 2025
9. Aprovar la declaració especial les obres per pintura i reparar façana de l'edifici c/ Sant Antoni, 21
10. Aprovar declarar les obres d'especial interès per pintar la façana de l'edifici c/ Montserrat, 104
11. Aprovació de la liquidació 2023 SUMAR
12. Donar compte al ple dels decrets aprovats per l'alcaldia
13. Donar compte al ple municipal dels acords de la Junta de Govern Local
14. Precs i preguntes