Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert27ºC-14ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 30.04.2025
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Recomanacions als usuaris per l'apagada nacional del subministrament elèctric
consum
Per a més informació podeu consultar l'Agència Catalana de Consum

Amb motiu de la gran apagada elèctrica de dilluns, 28 d’abril, i dels possibles danys que hagin patit els usuaris, l’Oficina Comarcal de Consum recorda:

 VIATGES ENDARRERITS O CANCEL·LATS

Els usuaris tenen dret al reemborsament del bitllet o a un mitjà de transport alternatiu per arribar al destí al més aviat possible, així com, en cas de transport aeri, a la manutenció i allotjament que resulti necessària durant el temps d’espera.
Si heu contractat una assegurança de viatge, consulteu les cobertures incloses.

 CANCEL·LACIÓ DE SERVEIS O ESDEVENIMENTS

Si l’apagada ha suposat la cancel·lació d’algun servei o esdeveniment contractat i abonat prèviament, l’usuari té dret al reemborsament del preu del servei. Contacteu amb l’organitzador.

 INTERRUPCIONS DE SUBMINISTRAMENTS:

La interrupció del servei de llum, gas, telèfon, internet dona dret a la devolució de l’import de la quota durant el temps en què no s’ha disposat del servei.

 DANYS EN ELS BÉNS

Si teniu contractada una assegurança que cobreixi el dany (assegurança de la llar amb cobertura de danys elèctrics, per exemple), contacteu amb l’asseguradora en el termini de 7 dies naturals per comunicar el sinistre.

Conserveu els documents que puguin acreditar el dany (fotografies, tiquets de compra, pressuposts de reparació d’aparells elèctrics danyats amb indicació del motiu, etc.) per presentar la corresponent reclamació, si escau, un cop es determini la causa de l’apagada.

Per a més informació, podeu consultar les recomanacions de l’Agència Catalana del Consum (www.consum.cat) 

Pujar al principi de la pàgina