Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Amb motiu de la gran apagada elèctrica de dilluns, 28 d’abril, i dels possibles danys que hagin patit els usuaris, l’Oficina Comarcal de Consum recorda:
VIATGES ENDARRERITS O CANCEL·LATS
Els usuaris tenen dret al reemborsament del bitllet o a un mitjà de transport alternatiu per arribar al destí al més aviat possible, així com, en cas de transport aeri, a la manutenció i allotjament que resulti necessària durant el temps d’espera.
Si heu contractat una assegurança de viatge, consulteu les cobertures incloses.
CANCEL·LACIÓ DE SERVEIS O ESDEVENIMENTS
Si l’apagada ha suposat la cancel·lació d’algun servei o esdeveniment contractat i abonat prèviament, l’usuari té dret al reemborsament del preu del servei. Contacteu amb l’organitzador.
INTERRUPCIONS DE SUBMINISTRAMENTS:
La interrupció del servei de llum, gas, telèfon, internet dona dret a la devolució de l’import de la quota durant el temps en què no s’ha disposat del servei.
DANYS EN ELS BÉNS
Si teniu contractada una assegurança que cobreixi el dany (assegurança de la llar amb cobertura de danys elèctrics, per exemple), contacteu amb l’asseguradora en el termini de 7 dies naturals per comunicar el sinistre.
Conserveu els documents que puguin acreditar el dany (fotografies, tiquets de compra, pressuposts de reparació d’aparells elèctrics danyats amb indicació del motiu, etc.) per presentar la corresponent reclamació, si escau, un cop es determini la causa de l’apagada.
Per a més informació, podeu consultar les recomanacions de l’Agència Catalana del Consum (www.consum.cat)