Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat37ºC-21ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Calendari Obrir/tancar filtre
JUNYSeguents
DLDTDCDJDVDSDG
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
AnteriorsJULIOLSeguents
DLDTDCDJDVDSDG
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
AnteriorsAGOSTSeguents
DLDTDCDJDVDSDG
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
AnteriorsSETEMBRE
DLDTDCDJDVDSDG
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
Triar per tipus d'acte Obrir/tancar filtre
Tipus d'actes
Triar per àrees Obrir/tancar filtre
Àrees
Anar a una data Obrir/tancar filtre
Data



Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicAfegir l'acte al vostre calendari
Dijous
9
octubre
2025
El Bon Tracte dels nostres infants i adolescents
Recorregut urbà
Lloc: Carrer Raval
Hora: 11.30 h
Durada: 2 hores
Organitza: servei de Mediació de l'Ajuntament Sant Sadurní
Preu: gratuït
Tipus d'acte: Mostra
Activitat proactiva i interactiva de joves al carrer per a la cloenda de la Campanya "Buen Trato" de Educo.

Aquesta acció consisteix en un recorregut urbà, on els joves del Jacint Verdaguer i del Vedruna, faran i seguiran un camí traçat als carrers del municipi amb unes línies verdes i plenes de conceptes clau per reflexionar i fer participar a la gent adulta. El sender acabarà just davant l'Ajuntament, on hi haurà una taula de firmes amb els compromisos que els adults fan respecte com tractar als nostres infants i joves.

EDUCO és una ONG de cooperació global per el desenvolupament i acció humanitaria present a 14 països que actua des de fa més de 25 anys a favor d e la infància i en defensa dels seus drets, en especial, el dret a rebre una educació de qualitat. Des de Educo Espanya aporta una visió global de la situació de la infància i acta mitjançant accions d'investigació, intervenció, incidència política i movilització de la ciutadania

Aquesta activitat està enmarcada a la campanya "El buen trato" i reivindica crear entorns segurs i enriquidors on els nens i nenes se sentin valorats i es respectin els seus drets.

re
Pujar al principi de la pàgina