Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat16ºC-3ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Calendari Obrir/tancar filtre
AnteriorsGENERSeguents
DLDTDCDJDVDSDG
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
AnteriorsFEBRERSeguents
DLDTDCDJDVDSDG
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 
AnteriorsMARç
DLDTDCDJDVDSDG
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
Triar per tipus d'acte Obrir/tancar filtre
Tipus d'actes
Triar per àrees Obrir/tancar filtre
Àrees
Anar a una data Obrir/tancar filtre
Data



Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicAfegir l'acte al vostre calendari
Divendres
23
gener
2026
Presentació del llibre "Recuperar el poder perdut, desmuntant el diagnòstic" de Gemma Garrigosa
Lloc: Biblioteca Ramon Bosch de Noya
Hora: 19 h
Organitza: Biblioteca Municipal
Tipus d'acte: Literatura

En aquest llibre, l’autora ens narra la seva experiència personal, arran d’haver-li diagnosticat una artritis reumatoide severa, malaltia totalment invalidant i, que de seguir les pautes habituals en aquesta situació, hagués acabat en una cadira de rodes.

Però les dues paraules (crònica i degenerativa) que van fer saltar tot pels aires, no van sentenciar-la, sinó ben al contrari, van ser un punt d’inflexió per a iniciar, d’una banda, un procés d’introspecció i de treball personal per esbrinar les causes que l’havien dut a aquella situació, i, de l’altra, introduir canvis importants en la seva vida, tan a nivell de pensaments, alimentació, actituds, etc., fruït tots ells d’una gran investigació duta a terme durant més de quatre anys.

Avui dia pot afirmar, un cop han desaparegut totes les seqüeles de la malaltia que ha “recuperat el poder perdut”

Resumint en paraules seves: Si canviem la mirada de com hem vist sempre la vida ens canviarà d’una manera que no som capaços d’imaginar ara mateix. A mi m’ha passat. Com solc dir sovint: “Jo era on ets tu, però mira’m ara!”.

________________________________________________________________________________________________________________

L'autora

Gemma Garrigosa Alegre (Barcelona) – Actualment resideix  a Gelida . Llicenciada en Filologia, per la Universitat de Barcelona.

És traductora i correctora freelance. Ha desenvolupat sempre la seva activitat professional dins de l’àmbit de la cultura, havent desenvolupat diverses funcions  de traductora, correctora i assessora lingüística, coordinació i redacció editorial,  editora junior, etc. en empreses com: Empúries, Destino, Columna, Pòrtic, La Butxaca, Mina, Proa, Edicions 62, La Magrana, Santillana Formación Profesional, Random House Mondadori, Gredos, RBA, Salsa Books, Belacqua, Ara Llibres, El Cobre, La Vanguardia.

recupera poder
Pujar al principi de la pàgina