Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Aquests dies de Fires, hi haurà algunes modificacions en la recollida porta a porta, per tal que els carrers estiguin el més nets possible.
Amb motiu de l’escampada de Fil·loxeretes, la recollida porta a porta del divendres 7 de setembre s’avançarà a les 9 del vespre als següents carrers: Castelló, Mallorca, Barcelona, Rambla Generalitat -cruïlla Montserrat-Barcelona-, Montserrat, Anselm Clavé, Raval, Dr. Escayola, Pl. Ajuntament, Hospital, Francesc Moragues, Sant Antoni i Plaça de l’Era d’en Guineu. Caldrà treure les deixalles abans de l’hora indicada per tal de garantir-ne la recollida.
I per la Festa de la Fil·loxera, la recollida porta a porta del dissabte 8 de setembre també s’avançarà a les 9 del vespre als següents carrers: Jacint Verdaguer, Raval, Dr. Escayola, Pl. Ajuntament, Hospital, Església, Mossèn Fontanilles, Pl. Mossèn Salvans, Mossèn UIlastre, Carrer del Campanar i Torras i Bages -entre Mossèn Salvans i Marc Mir-. Per tal de no destorbar el pas del correfoc i evitar pèrdues i desperfectes en els cubells, des del Servei de Medi Ambient es recomana que es retirin de la via pública un cop recollida la brossa.
El diumenge 9 i el dilluns 10, amb motiu del Correfoc de Diables, s’ha de deixar la brossa un cop finalitzat el Correfoc i fins a les 12 de la nit de la nit, als següents carrers afectats: plaça Nova, Montserrat, Dr. Escayola, Plaça de l’Ajuntament, Sant Antoni, l’Era den Guineu i Generalitat.
Cal dir també que el dissabte 8 i el dimarts 11 de setembre, la deixalleria estarà tancada.
I el portamòbil els dies 8 i 9 estarà al punt 5 i els dies 10,11 i 12 al punt 6
Per altra banda, com que el dissabte 8 de setembre és dia festiu, no hi haurà mercat.
Pel que fa a la piscina municipal, el dia 7 de setembre estarà oberta la piscina coberta de 7 del matí a 8 del vespre i la descoberta de 9 del matí a 8 del vespre. I els dies 8 i 9 de setembre tant la piscina coberta com la descoberta estaran obertes de 10 del matí a 3 del migdia.
Del 10 al 16 de setembre les piscina restaran tancades per aturada tècnica.
