Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Runes: El relat de les mil cares
La Chiri i el seu millor amic, en Dai, troben per casualitat un portal màgic que els condueix a un territori ple d’éssers estranys i objectes màgics que està dominat pel malvat i temut Rei Ombra, que vol expandir el terror i el caos a Vall Petita i més enllà.
Un univers fantàstic ple de dracs, druides, ogres i molta, molta màgia. Descobreix-lo al primer llibre d'aquesta fascinant sèria de còmic.
Al racó més recòndit dels boscos de Vall Petita s'hi amaga un secret perdut en el temps i la foscor...
Carlos Sánchez es va criar a Barcelona amb un llapis sempre a la mà. Quan era petit li va caure un còmic a les mans i li va canviar la vida per sempre. Llegir, planificar i dibuixar còmics es va convertir en la seva nova passió. Va estudiar Disseny a EINA, Filosofia a la UB i va completar un màster en Il·lustració Creativa a Bau, però no va abandonar mai el seu amor pels còmics. Li encanta dibuixar, llegir còmics, menjar cereals i jugar a videojocs.
A més, gaudeix de fer llargues passejades amb el seu gosset Dante i la seva parella. El primer volum de la trilogia Runes, El relat de les mil cares, va tenir un gran èxit de públic i crítica. El Laberint d’obsidiana és el segon lliurament.

