Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Cobert amb pluja18ºC-7ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Trobada de Minyons Escolta i Guies Sant Jordi aquest cap de setmana, 24 i 25 de novembre, a Sant Sadurní

Aquest cap de setmana 24 i 25 de novembre es celebra a Sant Sadurní la Trobada de Minyons Escolta i Guies Sant Jordi, amb la col•laboració de l’Ajuntament, que cedeix equipaments públics i material per tal que es realitzar les activitats programades.

Per complementar les reunions i xerrades que es duran a terme, s’ha organitzat per dissabte 24 un taller de balls i danses amb el grup de música tradicional Filibusters, que es farà a la plaça de l’Ajuntament a partir de dos quarts de 8 del vespre, quan hagin arribat tots els participants a l’assemblea. El taller anirà seguit d’una botifarrada popular a les 9 del vespre i del correfoc dels diables Se m’n refum, a les 11 de la nit. La festa acabarà amb una sessió amb DJ Morrison, que s’allargarà fins a les 3 de la matinada.

I el diumenge 25 els participants es mobilitzaran a les 7 del matí cap a l’Ateneu, on a les 9 començarà el plenari de Minyons Escolta i Guies Sant Jordi, que acabarà amb una paella a la pista exterior de l’Ateneu.

Els minyons escolta i guies de Catalunya dormiran a l’escola Jacint Verdaguer i a l’Intermunicipal.

 

Pujar al principi de la pàgina