Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat amb pluja escasa17ºC-7ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Inaugurada, amb una tertúlia, l´exposició ´Dones d´allà, dones del Marroc´

El divendres 1 de març, a dos quarts de 8 del vespre, es va inaugurar a la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya l’exposició Dones d’allà, dones del Marroc, una mostra de fotografies sobre la situació de la dona al Marroc, en un acte organitzat per l’Associació Llum del Nord. L’acte inaugural comptarà amb una trobada de dones que debatran sobre la realitat actual de les dones marroquines al Penedès i reptes de futur.

L’exposició recull fotografies que reflecteixen temes que interessen i preocupen les dones al Marroc. Amb aquest treball el programa Xarxa de Dones de la Llum del Nord vol transmetre coneixements culturals sobre la realitat actual i les formes de vida de les dones al Marroc. És resultat d’un treball de 5 anys que pretén conèixer les necessitats i les il•lusions de la dones marroquines a Catalunya i facilitar-ne el seu procés d’acollida i integració per mitjà de la formació, l’orientació i la participació.

Fruit d’aquests anys de feina, i per a celebrar el Dia Internacional de la Dona, les dones del programa amb la col•laboració de la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia han pres la iniciativa d’organitzar aquesta exposició que es podrà veure durant 15 dies a la biblioteca.

 

Pujar al principi de la pàgina