Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat amb pluja escasa17ºC-7ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Presentació de la 97a Setmana de la Gent Gran
320 persones ja s´han inscrit al dinar de germanor de l´1 d´abril
 
Aquest dimarts al matí s’ha presentat al saló de plens de l’Ajuntament el programa d’actes de la 97a Setmana de la Gent Gran, iniciativa impulsada per la regidoria d’Acció Social amb el suport de la Comissió de la Gent Gran i que oferirà de l’1 al 5 d’abril diverses propostes i actes per homenatjar als avis i àvies de la vila.
 
El regidor d’Acció Social Francesc Sáez, ha subratllat que la festa està arribant al seu centenari i que aquesta efemèride la situa com una de les més antigues del país. Sáez ha apuntat el dilluns de Pasqua com a dia central de la Setmana de la Gent Gran, amb la missa i l’actuació de la Coral Sant Sadurní, l’exposició de treballs i manualitats a la Casa dels Avis i el dinar de germanor al Celler Gran de les caves Codorniu. “És el segon any que demanem el copagament del dinar. Davant la situació que hi ha creiem que és una qüestió de responsabilitat seguir amb aquesta línia”, ha declarat el regidor, que ha destacat que ja hi ha més de 320 inscrits al dinar. Els majors de 70 anys faran un abonament pel dinar de 9 euros i els menors de 70 anys de 21 euros.
 
Sáez ha volgut agrair el suport i col·laboració de les caves, pastissers i forns de pa de la vila, que contribueixen a reduir el cost del dinar, així com de les caves Codorniu per la cessió del local, del Centre d’Interpretació del Cava, Xocolates Simon Coll, Enric Sendra o els alumnes del Programa de Qualificació Inicial Professional - Pla de trasició al treball (PQPI-PTT).
 
Campanya de recollida de productes d’higiene personal
 
Una de les accions solidàries que es durà a terme durant la Setmana de la Gent Gran serà la recollida de productes d’higiene personal. Francesc Sáez ha explicat que “les recollides solidàries habitualment són d’aliments i parlant-ho amb Càritas ens hem adonat que moltes persones amb dificultats econòmiques també tenen problemes per comprar fins i tot productes de neteja i higiene personal”. Per aquest motiu es demanarà als assistents a les diverses activitats de la Setmana de la Gent Gran aportacions en productes d’higiene, com sabons, xampús, colònies o dentífrics.
 
 
Comissió de la Gent Gran
 
Diversos representants de la comissió de la Gent Gran han estat els encarregats de repassar els diversos actes programats. Des de la comissió s’ha insistit a demanar a totes les persones inscrites que finalment assisteixin a les activitats, ja que propostes com la visita al CIC Fassina o a l’Espai Xocolata ja tenen els grups tancats i alguns s’han quedat sense plaça.
 
Aquest és el programa d’activitats de la Setmana de la Gent Gran:
 
Dilluns 1 d’abril
12:00 h MISSA amb la CORAL SANT SADURNÍ     12:30 h INAUGURACIÓ de l’EXPOSICIÓ de treballs artesanals a la CASA DELS AVIS    14:00 h OBERTURA DE LA SALA   14:30 h DINAR de GERMANOR al CELLER GRAN DE LES CAVES CODORNIU i BALL a càrrec del Grup Duet de l’Amor.
 
Dimarts 2 d’abril
VISITA guiada a la segona fase del CENTRE INTERPRETACIÓ DEL CAVA - LA FASSINA- i en acabar VISITA GUIADA AL MUSEU de la XOCOLATA- Xocolates Simon Coll. 
 
Dimecres 3 d’abril
09:30 h XI CAMINADA POPULAR de la GENT GRAN. Trobada a la plaça de l’Ajuntament
Caminada pels carrers de la vila i en acabar petit pica-pica.
 
Dijous 4 d’abril
18:00 h REPRESENTACIÓ del l’obra de teatre DE BOCA EN BOCA del grup de Teatre MAI ÉS TARD . Recital de POEMES i CANÇONS. LLOC: Casal d’Entitats
Al finalitzar es servirà una copa de cava a totes les persones assistents           
 
Divendres 5 d’abril
18:00 h PROJECCIÓ de la pel·lícula ELSA & FRED. LLOC: Casal d’Entitats    
En finalitzar hi haurà COCA i XOCOLATADA per a totes les persones assistents   
 20:00 h II MARIDATGE DE PARAULES a càrrec de VICTÒRIA CARDONA amb
"EL PRIVILEGI DE SER AVIS". LLOC: Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya. Al finalitzar es servirà una copa de cava a totes les persones assistents             
 
 
 
 
Pujar al principi de la pàgina