Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

El dijous 25 d’abril el CIC Fassina – Centre d’Interpretació del Cava va rebre la visita d’un grup de professionals de les oficines de turisme de Barcelona ciutat, així com d’alguns departaments de Gerència de Turisme de Diputació de Barcelona. Es tractava d’un Fam Trip, un viatge de familiarització organitzat per la Diputació de Barcelona per tal que el personal que atén els visitants a les oficines de turisme de la capital catalana conegui de primera mà els recursos turístics de la província i poder-hi derivar els visitants que s’adrecin a les oficines que gestionen.
El programa de Fam Trip va començava amb una visita al CIC Fassina de Sant Sadurní per continuar amb una passejada entre vinyes a Subirats, on els professionals van poder conèixer l’experiència de la realitat augmentada aplicada a la senyalització de senders. El programa va continuar amb una visita a Caves Guilera de Lavern i va finalitzara amb una visita al VINSEUM de Vilafranca.
Distintiu SICTED de Compromís de Qualitat Turística
El Patronat de Turisme de Sant Sadurní també ha renovat aquest mes d’abril el distintiu SICTED de Comprimís de Qualitat Turística en Destinació, en un acte de lliurament que es va fer a les noves instal·lacions de l’Hotel Cava Mas Tinell de Vilafranca del Penedès. A l’acte hi va assistir el director tècnic del Patronat de Turisme, Joan Capellades, que va recollir el diploma de reconeixement de l’entitat sadurninenca a la millora continuada de la qualitat.

En l’acte de lliurament de distintius hi van ser presents la regidora i presidenta del Patronat de Comerç i Turisme de Vilafranca, Maria Dolors Rius, i el diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona i alcalde de Torrelavit, Ramon Riera; a més del president del Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès, Santi Soler, el president de la Delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona, Joan Amat, i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vilafranca, Ramon Zaballa.
L’objectiu del SICTED és aconseguir que els diferents agents que integren l’oferta d’una destinació turística gaudeixin d’una qualitat elevada i homogènia. La idea principal d’aquest sistema és fer arribar la cultura de la qualitat en una destinació de forma global a tots els subsectors turístics i de serveis al visitant. Aquest 2013, trenta-vuit empreses de la destinació Alt Penedès han obtingut la distinció, entre les quals hi ha cellers, museus, empreses de turisme actiu, establiments de turisme rural, hotels i restaurants.
Podeu obtenir més informació al web del Patronat de Turisme
