Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

L’Ajuntament de Sant Sadurní, conjuntament amb la Comissió per la Igualtat, ja té a punt els actes per la celebració, el dia 28 de juny, del Dia de l’alliberament del col•lectiu de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals (LGTB). Aquesta és una de les diades en què es fa visible la tasca feta durant tot l’any des de la Regidoria d’Igualtat, que enguany està treballant per desenvolupar el 2n Pla d’Igualtat de Sant Sadurní.
La celebració començarà el divendres 28 amb una tertúlia a Ràdio Sant Sadurní 107.2 de la FM, a dos quarts de 12 del migdia, sobre la discriminació del col•lectiu LGTB. Podeu escoltar la ràdio també en aquest enllaç.
A les 8 del vespre, a la plaça de l’Ajuntament, tindrà lloc la xerrada ‘El per què del dia de l’alliberament LGTB’ i seguidament, a les 10 de la nit, projectaran els documentals ‘Sin miedo a salir del armario (Babel, lla2, 2012) i Diverdiferencias (La octava Productora, 2011).
També fins el mateix dia 28 de juny a la Biblioteca Ramon Bosch de Noya es pot veure l’exposició El Dorado, memòria històrica de la comunitat homosexual i transsexual.

