Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert19ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Obertes les incripcions per la presentació del llibre ´La mare està malalta´, el 26 d´octubre

El dissabte 26 d’octubre, a les 11 del matí, la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya acollirà la presentació del llibre ’La mare està malalta’ en un espectacle pensat per a tota la família. Quima Ricart i Antònia Bonell, dues creadores vilafranquines, s’han unit per escriure i dibuixar un conte dedicat als infants i que és molt especial perquè es tracta de la història d’una mare afectada de càncer de mama.

Imatge inexistent

És una activitat on les autores del llibre explicaran la història, fruit de la vivència particular de la malaltia, que han patit les dues dones quan els seus fills eren petits. Com que l’aforament és limitat, per assistir-hi cal inscripció prèvia a la mateixa Biblioteca.

Per més informació us podeu dirigir a la Biblioteca Ramon Bosch de Noya, al carrer Sant Pere 36, trucar al telèfon 93 891 20 33, al correu biblioteca@santsadurni.cat o al web www.bibliotecasantsadurni.blogspot.com

Imatge inexistent
 

Pujar al principi de la pàgina