Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Aquest és un comunicat que s’ha fet arribar als pares i mares de les Escoles bressol municipals L’Espurna i La Fil·loxereta per part de la Regidoria d’Educació, en relació a la convocatòria de vaga d’ensenyament pel dijous 24 d’octubre de 2013
’ Benvolguts pares i mares,
En relació amb la vaga d’ensenyament, convocada pel proper dijous 24 d’octubre, us comuniquem que, hores d’ara, la Generalitat de Catalunya, que és l’administració competent per pactar amb els sindicats i establir els serveis essencials, encara no ha publicat l’ordre del seu establiment. Per aquesta raó, i de la mateixa forma que va passar al mes de maig de 2013, l’Ajuntament no pot oferir als pares informació exacta sobre el contingut que tindran aquests serveis essencials.
No obstant això, la previsió és que els serveis essencials siguin els mateixos que els acordats a la vaga del maig passat, que van estar els següents:
1 director/a
2 educadors/es
1 auxiliar educació
Suposem que aquests serveis essencials inclouran també que, per a garantir la seguretat en horari de menjador, serà necessària la presencia d’un terç del personal.
Malauradament, la Generalitat no va considerar essencial el servei d’acollida, per la qual cosa l’Ajuntament no pot obligar a cap dels seus treballadors a prestar aquest servei.
Restem a la seva disposició per a qualsevol dubte i els mantindrem informats de la publicació de l’ordre de la Generalitat.
Atentament,
La regidora d’educació,
Cristina de la Cruz i Piñol
