Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Del 8 al 23 de novembre d’enguany, tindrà lloc a Sant Sadurní d’Anoia la 5a. Quinzena solidària ’Terra de llum’, que culminarà amb la Festa de la solidaritat el dissabte 23 de novembre.
La quinzena solidària s’organitza des de la regidoria de cooperació i el consell de cooperació de l’Ajuntament amb l’objectiu de donar a conèixer les desigualtats amb els països del Sud, les seves causes i les possibles solucions, de manera lúdica i mitjançant xerrades, presentació de llibres, cuina de productes de comerç just, contes, cine-fòrums, exposicions i altres propostes proposades per les ONG de la Vila.
Així durant dues setmanes la cooperació amb els països de l’anomenat 3r. món serà temàtica als contes per a infants del Centre Vilarnau amb en Rah-món Roma, l’exposició fotogràfica Té amargo sobre el Sàhara occidental entre moltes altres activitats.
Festa 2012
Des de l’any 2010, la quinzena solidària acaba amb la festa de la solidaritat, un dia per a gaudir d’activitats ben diverses organitzades per les diferents ONG i entitats de la Vila, amb estands de diverses entitats i ONGs on poden mostrar l’activitat que realitzen al llarg de l’any, un espectacle infantil amb missatge i activitats puntuals per amenitzar el dia.
Podeu consultar en aquest enllaç totes les activitats organitzades
