Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Tots els actes de la Diada de Sant Jordi organitzada pel Centre Cívic Vilarnau es van fer a la plaça Germans Segura Viudas. La festa va arrencar amb una xocolatada i després hi va haver un espectacle infantil a càrrec de la companyia Mamacaca, amb el títol "Reality Txoff!". Hi van assistir unes 250 persones entre pares/mares i infants, bastants més dels que s’esperaven, i això va obligar a fer més xocolata desfeta urgentment. L’espectacle va ser força animat i els infants van saltar i ballar durant l’hora que va durar el show.
També es van preparar dues taules llargues amb dos murals en els quals els nens/es podien pintar amb les mans. I també es van fer dues exposicions de manualitats fetes pels joves de l’Espai Jove i pels nens/es de l’espai infantil. Els infants van elaborar unes pinces amb llibres i roses dibuixades, i els joves van exposar marcs de fotos, caixes decoratives pintades i decorades per ells i tot un seguit de bijuteria (arrecades i penjolls).
Els organitzadors agraeixen la col•laboració de la comissió del 15è aniversari, de l’Associació de Veïns del barri Vilarnau i de les voluntàries de la Creu Roja.
