Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert19ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Èxit del Concert solidari dels professors de l´Escola de Música

Imatge inexistent

Aquest diumenge de Festa Major l’Escola Municipal de Música va celebrar el tercer Concert solidari de professors, aquest any a benefici de la Creu Roja de Sant Sadurní i coincidint amb el Dia mundial de lluita contra la sida.

Imatge inexistent

La sala d’actes de l’escola estava plena de persones que van poder gaudir d’un repertori variat i molt ben interpretat pels diversos professors, que van aconseguir que el concert fos tot un èxit.

Tot els participants van lluir el llaç vermell per recolzar la lluita contra la SIDA i la regidora d’educació, Cristina de la Cruz, va llegir un manifest unitari en el moment de la presentació de l’acte.

L’AMPA de l’escola va col·laborar en l’esdeveniment amb una paradeta on els assistents hi podien adquirir cava i refrescs.

Imatge inexistent

Imatge inexistent

Per aquest mes de desembre l’Escola de Música té previstes diverses actuacions: una classe especial de l’Edat d’Or a la Casa dels avis, el dia 3 de desembre, així com el Concert de Nadal a la mateixa residència d’avis, el dijous 5 de desembre, amb nadales, violoncels, pianos i guitarres; la participació de dues alumnes de cant a la clausura dels actes d’Amnistia Internacional dins la Quinzena Solidària, el dimarts dia 10; la la participació d’un gran nombre d’alumnes i professors en el Tast de Paraules organitzat pel diumenge 15 de desembre i, com ja és tradicional, el Concert de Nadal a l’Església parroquial, que aquest any es farà el dia 17 de desembre.

Imatge inexistent

Fotos cedides per l’ Escola de Música
 

 

Pujar al principi de la pàgina