Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert19ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Trobada de joves corresponsals a l´Índex

Imatge inexistent

Aquest dijous 13 de març es va realitzar a l’Índex una Trobada de Joves Corresponsals, en què hi van participar 31 joves dels 4 centres de secundària que hi ha a Sant Sadurní, en concret de 2n i 4rt d’Eso de l’Escola Intermunicipal, de 3er i 4rt d’Eso del Col.legi Sant Josep i de 1er a 4rt d’Eso de Vedruna El carme i l’IE Jacint Verdaguer.

El projecte de corresponsals s’emmarca dins el Programa d’Informació i Dinamització als Centres de Secundària (Pidces), que des de la regidoria de Joventut ja fa 16 anys que es realitza i que consisteix en la presència d’una dinamitzadora a l’hora del pati, amb l’objectiu d’apropar informació als joves i realitzar-hi activitats de dinamització, tant dins com fora del centre.

Els corresponsals, doncs, són joves que fan de nexe entre la dinamitzadora i al resta de companys, transmetent la informació del Punt i, alhora, facilitant dades, necessitats i propostes.

Fruit d’aquest treball conjunt amb els joves, ha estat possible aquesta jornada de treball que ha permès generar un espai comú de debat i participació. Durant tot el matí els joves han realitzat una dinàmica sobre temes de comunicació, a càrrec de la Fundació Marianao, i una sobre Participació, conduïda pel Jordi, la Gemma i la Montse, els treballadors del propi Servei de Joventut.

En aquesta segona dinàmica s’ha pogut explicar als joves les diferents propostes que des de Joventut es vol impulsar per dinamitzar les activitats que es fan a l’Índex per tal que tinguin al seu abast diferents canals de participació. Per això s’ha recollit les dades d’aquells joves que volen treballar conjuntament amb el servei per dinamitzar l’Índex i així començar a posar fil a l’agulla.

Des de l’Índex també es treballa per col·laborar i donar suport als joves en aquelles necessitats d’espais que es tinguin i fer de l’equipament un espai de referència en activitats juvenils.

Com a cloenda de la trobada, els joves han pogut valorar els diferents aspectes de la jornada, se’ls ha lliurat un diploma han pres part en una foto de grup.

Imatge inexistent
 

Pujar al principi de la pàgina