Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert19ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
2a Setmana Cultural Musical farcida d´activitats, del 5 a l´11 d´abril
Un dels espectacles destacats és Tubs del món, de Xavi Lozano, el divendres 11 a La Fassina

El mes d’abril és un més cultural per excel·lència a Sant Sadurní. En aquest context, l’Escola Municipal de Música de Sant Sadurní ha organitzat del 5 a l’11 d’abril la 2a Setmana Cultural Musical, amb un munt d’actes oberts a tothom per fer arribar la música al màxim de persones.

Ja aquest dissabte 5 d’abril, a les dos quarts de 7 de la tarda, tindrà lloc a Sala d’Actes de l’escola la conferència ’Neurociència i Música, la importància de la oïda i el moviment en el desenvolupament de les persones’, a càrrec del psicòleg i audioprotesista Carles Alòs. I el diumenge 6 d’abril, a les 6 de la tarda, es celebrarà a La Fassina la 2a Trobada de Guitarres.

Durant la setmana, a banda de celebrar les jornades de portes obertes de l’escola els dies 7, 8 i 9 d’abril, s’han organitzat audicions musicals, una Jam session on qui vulgui s’hi pot apuntar si porta el seu instrument i tallers i activitats diverses dirigides a públic de totes les edats, des de construcció de contes, taller de gospel, danses europees, taller d’avis i nadons, fabricació d’instruments amb material reciclat, massatges musicals o el taller ’Fil·loxera’t’.

Podeu consultar totes les activitats i els horaris en aquest enllaç.

Xavi Lozano i Tubs del Món

Com a acte destacat de cloenda de la setmana el divendres 11 d’abril el conegut i televisiu Xavi Lozano portarà a Sant Sadurní l’espectacle Tubs del Món. Serà a un quart de 8 del vespre a La Fassina.

Per més informació us podeu dirigir a l’Escola Municipal de Música Sant Sadurní, Pl. Doctor Salvans 1, telèfon 93 891 08 15 i escolademusica@santsadurni.cat

 

Pujar al principi de la pàgina