Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert19ºC-5ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
L´Ajuntament congelarà els preus de les escoles bressol i de música per al curs 2014-15

L’equip de govern de l’Ajuntament de Sant Sadurní ha decidit mantenir els mateixos preus de les escoles bressol i de música municipals per al curs 2014-15 i no revisarà enguany l’ordenança fiscal que regula aquests serveis.

D’aquesta manera, el pressupost municipal absorbirà totalment l’augment de l’IPC així com la reducció de les subvencions que reben aquests serveis, i mantindrà els preus i les quotes que paguen actualment les famílies.

Cal recordar que als darrers anys les aportacions de la Generalitat de Catalunya a les escoles bressol i de música municipals s’han reduït dràsticament i en aquests moments encara està per definir quins seran els compromisos que assumiran les administracions supramunicipals sobre aquests serveis educatius. Des del ple de l’Ajuntament, fa pocs mesos es va aprovar una moció en defensa de l’ensenyament educatiu i artístic i reclamant una solució al model de finançament de les escoles.
 

Imatge inexistent

 

 

Pujar al principi de la pàgina