Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Sense informació d'estat19ºC-6ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Les Fires i Festes ja són aquí
La inauguració de les exposicions, tret de sortida a les Fires

 

 

 

 
Aquest dijous es va donar el tret de sortida a les Fires i Festes de Sant Sadurní amb la tradicional inauguració de les diverses mostres i exposicions. La majoria del consistori va realitzar el recorregut per espais com la biblioteca municipal, el local del PSC, el Casal d’Entitats, les caves Jaume Giró i Giró i van finalitzar a la capella de l’Índex.
 
La regidora de Cultura Montse Medall va repassar els treballs i els artistes que aquests dies exposaran a Sant Sadurní amb motiu de les Fires. “Les Festes també són art, són cultura i territori. Gaudim-les perquè tenim la sort de comptar amb unes exposicions molt lluïdes. Visca les Fires”.
 
 Imatge inexistent
 
Van acompanyar en els parlaments Joan Nadal i Núria Torres, qui exposen a la capella de l’Índex i la sala annexa i que van donar detall dels quadres i obres que presentaven
 
L’alcaldessa Maria Rosell va tancar el torn de intervencions agraint el bon treball i predisposició dels participants a les exposicions i va traslladar el desig que la meteorologia respecti durant aquests dies les Fires i Festes.
 
Imatge inexistent
Imatge inexistent
 
 Podeu consultar tots els actes programats d’aquestes Fires i Festes al següent enllaç i més fotos al Flickr de l’Ajuntament.
Pujar al principi de la pàgina