Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat19ºC-6ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Valoració positiva de la col·laboració entre Nexes i el Servei d´Iniciatives econòmiques de la Mancomunitat Penedès-Garraf

Imatge inexistent

Aquest dimecres ha tingut lloc al Centre de Serveis a les empreses, NEXES, una reunió entre el Regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia, Josep Subirana, i la cap del Servei d’Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat Penedès-Garraf, Anna Mir.

A la reunió es va fer una valoració positiva de la col·laboració que ambdues entitats mantenen des de fa anys i es va tractar d’iniciar noves formes de col·laboració i de cooperació en matèria de promoció econòmica.

Des de la posada en marxa de NEXES s’ha intensificat la quantitat d’emprenedors que sol·liciten el servei d’assessorament per a la realització del pla d’empresa. Concretament, de gener a setembre de 2014 s’han realitzat 90 assessoraments a emprenedors i s’han creat 14 empreses amb la col·laboració de Nexes. Les activitats econòmiques de les empreses creades han estat força diverses: hostaleria, enginyeria, instal·lacions elèctriques, fusteria, assistència nutricional, comerç i turisme, intermediació de comerç, acadèmies idiomes, serveis logístics i atenció domiciliària.

NEXES disposa d’un tècnic d’empresa del Servei d’Iniciatives Econòmiques que assessora als emprenedors en la realització de plans d’empresa i en àmbits jurídic, fiscal, laboral, de tràmits de constitució, formes de finançament i ajuts.

Pujar al principi de la pàgina