Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat19ºC-6ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Nevada aquest dimecres a Sant Sadurní
Es convida a no portar els alumnes a l´escola. El bus urbà ha suspès el servei

Imatge inexistent

Dues màquines retroexcavadores i equips de la brigada municipal treballen per a retirar la neu, començant pel c/ Diputació i entrades dels centres escolars. Les escoles amb serveis mínims i es convida a no portar els alumnes durant aquest matí complicat.

Molta precaució, es recomana no agafar el vehicle excepte en casos d’extrema necessitat. També està previst el tall dels accessos a l’autopista AP-7.

També s’ha hagut de suspendre el serveis de Bus Urbà, que ha hagut de parar  ateses les dificultats de circulació. Durant aquest matí també romandrà tancada la deixalleria municipal i d’altres serveis municipals també es poden veure afectats pels problemes circulatoris per entrar i moure’s per dins del municipi. La piscina municipal és oberta tot i que s’han suspès les classes de natació escolar i les activitats programades també podrien veure’s alterades. També s’ha previst suspendre les classes de l’Escola de música ja que part del professorat és de fora de Sant Sadurní.

Des de l’Ajuntament es demana paciència i comprensió i disculpeu les molèsties.

Podeu veure fotos de la nevada al Flickr de l’Ajuntament.

Pujar al principi de la pàgina