Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat19ºC-6ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Exposició ´10 anys de VxL: un tast!” sobre el voluntariat per la llengua, fins al 12 de juny

Imatge inexistent

El Casal Entitats acollirà fins al dia 12 de juny l’exposició itinerant ’10 anys de VxL: un tast!” sobre el voluntariat per la llengua, organitzada pel CNL de l’Alt Penedès i el Garraf i l’Oficina de Català de Sant Sadurní, amb la col·laboració de l’Ajuntament.

L’exposició, creada per la Direcció General de Política Lingüística, s’adreça a tothom qui vulgui conèixer les curiositats del Voluntariat per la llengua i la dimensió que el programa ha adquirit pel que fa a les xifres, territorialment i des del punt de vista humà. En general, és d’interès per a qualsevol persona que vulgui conèixer com un projecte de foment de l’ús de la llengua esdevé una eina de cohesió social.

De fet, aquest divendres 5 de juny es celebra la festa de final de curs del voluntariat per la llengua i dels cursos de català del CNL de l’Alt Penedès i el Garraf als Jardins de la Biblioteca-Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú, amb visita guiada al museu, tallers i jocs, lectures dramatitzades, el lliurament dels premis del concurs ’Autobiografia lúdica. A què jugaves quan eres petit’, en què hi va participar un comerç de Sant Sadurní i un sopar.

El servei de Català de Sant Sadurní està ubicat al Casal d’Entitats, al carrer Marc Mir 15, santsadurni@cpnl.cat. L’horari d’atenció al públic de l’Oficina de Català és cada dilluns i cada dimecres de 9 a 13 hores.
 

Pujar al principi de la pàgina