Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Tot i que el dia va començar amb algunes tímides gotes, la Diada Nacional de Catalunya es va desenvolupar amb total normalitat.
.jpg)
.jpg)
La cercavila de cavalls organitzada pel Club d’Enganxes va recórrer els carrers de la vila i al migdia prop de 700 persones es van desplaçar fins a Barcelona en els 13 autocars organitzats per l’ANC Sant Sadurní per participar a la gran manifestació de la Meridiana.

Ja al vespre els Timbalers Tabalots van llegir el manifest de l’11 de setembre a la plaça de l’Ajuntament, en una jornada festiva que va finalitzar amb la cantada d’havaneres amb el Grup Norai.
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Concert de la Coral Sant Sadurní
I el diumenge, en un dels darrers actes de Fires 2015, més de 200 persones van assistir al concert de la Coral Sant Sadurní, al pati de secundària del Col·legi El Carme.
Podeu veure una àmplia galeria de fotos de #fires2015 al Flickr de l’Ajuntament

La foto del Grup Norai d’havaneres és d’Ivan Gómez Aragones
