Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

El segon avanç de participació a Sant Sadurní ha deixat un resultat del 65,9%, augmentant lleugerament la distància de set punts en relació al primer avanç de les 13 hores. Als comicis del 2012, la participació a les sis de la tarda va ser del 58,05%.
Ja el primer avanç de participació a les 13 hores ha confirmat la intensitat de votació dels electors a Sant Sadurní, com a molts d’altres punts de Catalunya, amb un 37,74%, més de set punts per sobre que a les eleccions al Parlament del 2012 quan la participació es va situar en el 30,10%. A nivell de Catalunya, també la participació augmenta considerablement fins al 35,12%
Un total de 9.365 electors estan cridats a les urnes aquest proper diumenge 27-S, dia de celebració de les eleccions catalanes.
Es recorda que els col.legis electorals obriran les seves portes fins les 8 de la tarda, tot i que si en aquest moment queda algun elector/a dintre del local o en l’accés al local, se li permetrà votar.
En aquestes eleccions, l’edifici de l’Índex substitueix a la biblioteca com a col.legi electoral. Així mateix també s’han redistribuït algunes de les 19 meses electorals i per tant es convida als electorals que revisin la tarjeta censal que hauran rebut al seu domicili i la comunicació de l’INE (Institut Nacional d’Estadística). La resta de col.legis electorals de la vila seran els habituals: Centre Cívic Vilarnau, Escola Jacint Verdaguer, Escola Intermunicipal i Casal d’Entitats.
Davant la mesa electoral, us podeu identificar mitjançant document nacional d’identitat (DNI), passaport (amb fotografia) o permís de conduir (amb fotografia). No importa que aquests documents estiguin caducats, però han de ser els originals; en cap cas s’acceptarà una fotocòpia.
Seguiment jornada electoral
Al llarg de votacions es donaran dos avanços de participació a les 13 i a les 18 hores. I posteriorment un cop comenci el recompte, es podran seguir els resultats mitjançant el web Parlament 2015.cat.
Ràdio Sant Sadurní emetrà diumenge al 107.2 de la FM, a partir de les 20 hores, l’Especial Eleccions que oferirà La Xarxa amb la col.laboració de les ràdios locals.
