Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat19ºC-8ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Avis de canvi d´horari del porta a porta amb motiu de les Fires 2008

Amb motiu de les celebracions de les fires i festes d’aquest any, es portaran a terme les següents modificacions puntuals de la recollida porta a porta: 

Diumenge dia 7 de setembre: l’escampada de Fil•loxeretes fa que els domicilis i els comerços dels següents carrers i places hagin de treure els seus residus abans de les 9 del vespre: Castelló, Mallorca, Barcelona, Rambla de la Generalitat (cruïlla Montserrat-Barcelona), Montserrat, Anselm Clavé, Raval, Dr. Escayola, Pl. Ajuntament, Hospital, Francesc Moragas, Sant Antoni i Plaça de l’Era.
Dilluns dia 8 de setembre: a causa de la Festa de la Fil•loxera, als següents carrers els domicilis i els comerços hauran de treure els seus residus abans de les 9 del vespre: Jacint Verdaguer, Raval, Dr. Escayola, Pl. Ajuntament, Hospital, Església, Mn. Fontanilles, Pl, Mn. Salvans, Mn. Ullastre, Carrer del Campanar, Torres i Bages (entre pl. Mn. Salvans i Marc Mir). 

Per no destorbar el pas del correfoc o evitar pèrdues i desperfectes en els vostres cubells, us recomanem treure’ls de la via pública un cop us hagin retirat la brossa.
Dimarts dia 9 de setembre: els comerços dels següents carrers només podran treure els seus residus un cop hagi acabat el correfoc de Diables, a les 12 de la nit: plaça de l’Ajuntament, Dr. Escayola, Montserrat, Rambla de la Generalitat, Parc de la Rambla. 

Per qualsevol dubte, truqueu al telèfon gratuït 900 460 251.

Pujar al principi de la pàgina