Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Cobert amb pluja19ºC-12ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 09.12.2015
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Inici dels cursos de català i voluntariat per la Llengua
L´exposició “A dues veus. Retrats de converses en català” va ser el tret de sortida
A dues veus 1

L’exposició 'A dues veus. Retrats de converses en català', que consta de vint-i-un plafons amb fotografies de parelles lingüístiques i ha estat creada pel Centre de Normalització Lingüística de l’Alt Penedès i el Garraf, va donar el tret de sortida als cursos de català d'enguany, així com a l'activitat de Voluntariat per la llengua.

A l'acte d'inauguració hi van assistir la regidoria de normalització lingüística, Laura Salvador; el director del CNL, Biel Senabre; Ricard Rafecas i Douglas Suttle, Pep Forns i Flavio Danilas, com a representats de parelles lingüístiques i participants en l’elaboració de l’exposició.

El testimoni de parelles lingüístiques va ser encoratjador i la seva experiència i la d’altres assistents a l’acte que van voler parlar en primera persona, va fer que l’acte fos espontani i emotiu. Moltes gràcies per la seva participació.

A dues veus 2

Pujar al principi de la pàgina