Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat23ºC-9ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Gent gran i joves es reuneixen a la Casa dels Avis per escoltar poemes musicats

La Casa dels Avis va acollir aquest dimarts, coincidint amb la setmana de Sant Jordi, una emotiva lectura de poemes musicals a càrrec de Dionís Lluch, Pere Queraltó i les guitarres del Francesc i l’Oriol. A l’acte hi van assistir, a més dels residents de la Casa dels Avis, un grup de joves que de manera espontània es van apropar per sentir els poemes de Dionís Lluch. 

Els quatre protagonistes del recital van mostrar una gran sensibilitat cap a la gent gran i van transmetre amor i tendresa. També van parlar de la quotidianitat amb un llenguatge molt planer i ple de vivències personals, com el poema que Dionís Lluch va dedicar al seu avi. 

L’acte es va cloure recitant un poema de Miquel Martí i Pol, poeta a qui una vegada a l’any es fa un homenatge en algun indret del Penedès. Actes com aquest ajuden a fer diferent el dia a dia al Casal dels Avis, cosa molt important per poder viure amb plenitud.

Pujar al principi de la pàgina