Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat23ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Obert el procés de Participació Ciutadana per decidir com ha de ser el Parc de la Bòvila

El dissabte 6 de juny tindrà lloc al Parc de la Bòvila de Sant Sadurní un procés de debat i participació ciutadana amb els veïns i veïnes de la vila per decidir com es pot millorar aquest espai urbà. Entre tota la ciutadania que hi vulgui prendre part es tractarà de definir una proposta d’usos i criteris de disseny per aconseguir que aquest parc sigui un espai més utilitzat per tothom. Això inclou prendre decisions sobre els canvis que cal abordar per fer del Parc de la Bòvila un espai al gust de la ciutadania. 

Situat al centre de la vila, aquest parc presenta actualment alguns limitacions físiques i algunes deficiències que provoquen malestar en el veïnat de l’entorn, a més de problemes de convivència de diversa índole entre usuàries del parc i el veïnat. A més, es fa necessari donar una major definició a aquest parc públic. És a dir, decidir, entre tots i totes, què s’hi ha de fer i què no s’hi ha de fer. 

És per això que el dissabte 6 de juny, al mateix Parc de la Bòvila, s’instal•laran unes taules de debat on podran dir-hi la seva: veïns, veïnes, usuaris, usuàries, entitats, educadors, pares i mares. 

Per donar més informació sobre aquest procés de participació al veïnat i a la ciutadania en general, s’ha convocat una reunió el proper dilluns, 25 de maig, a les 8 del vespre, a la sala d’actes del Casal d’Entitats, al carrer Marc Mir núm. 15, de Sant Sadurní. A banda de la Regidoria de Participació Ciutadana, en aquest procés hi prenen part també altres regidories de l’Ajuntament.

Pujar al principi de la pàgina