Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

L’Ajuntament de Sant Sadurní, a través de la Regidoria de Joventut, va instal•lar la setmana passada tres nous elements per a la pràctica esportiva de l’skate a la pista situada al carrer Gelida, al costat del cementiri. Els materials que hi havia fins ara es van instal•lar fa 10 anys i ja estaven en mal estat.
La demanda d’aquesta millora es va rebre a través del Punt d’Informació Jove que es desplaça un cop a la setmana als centres de secundària del municipi. En tot aquest procés, que ha durat un any, s’han fet tres trobades amb grups de joves amb l’objectiu de treballar conjuntament amb la proposta de millora de l’espai actual de la pista d’skate i dels seus elements.
A banda dels nous elements per a fer skate hi ha previst instal•lar després de l’estiu un sistema d’iluminació a la pista. La inversió total de millora de la pista d’skate ha estat de 18.659 €.
