Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat23ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
L´Ajuntament millora les instal•lacions esportives posant gespa artificial al camp de futbol

Aquest mes de setembre s’han iniciat les obres de remodelació del camp de futbol municipal que inclouen la col•locació de gespa artificial. Amb aquesta actuació s’espera acabar amb els problemes de drenatge que venia patint el camp de futbol i que han obligat l’Ajuntament a fer-hi una actuació urgència, donant prioritat a la gespa per davant dels vestidors. Com que les obres no s’acabaran fins a finals de novembre, s’han buscat camps de futbol alternatius pels diferents equips que utilitzen aquesta instal•lació esportiva.

Alta qualitat

El remodelat camp de futbol disposarà de gespa de nova generació homologada per les normes FIFA amb 2 estrelles. Es tracta d’una gespa artificial d’alta qualitat, similar a la del camp dels Monjos i plenament del gust dels equips que l’han d’utilitzar. Una de les característiques més valuoses del material escollit és que té memòria d’estructura, és a dir, recupera la forma. Un altre tret destacat és que té un aïllament a l’impacte molt similar al de la gespa natural, un fet que garanteix la seguretat en el cas de caigudes i un bot adequat de la pilota. També s’ha de remarcar que consumeix molt poca aigua. 

Per bé que estava previst començar les obres abans i evitar així els problemes que ara tenen els equips per entrenar i jugar els seus partits, els retards administratius en l’adjudicació de les obres a Poligras Ibérica, per un pressupost de 593.751 €, han obligat a buscar solucions provisionals pels equips afectats. En concret, l’Ajuntament es fa càrrec de les despeses del lloguer del camp de futbol de Sant Cugat Sesgarrigues, que és utilitzat pels equips sènior i el juvenil de la Unió Esportiva Sant Sadurní, i del camp de futbol de Moja, que és el lloc que utilitza l’equip sènior de la Penya Madridista Capital del Cava. Tots dos són camps amb gespa artificial per ajudar als jugadors en el seu procés d’adaptació a la nova superfície. Queda encara per acabar de resoldre el camp en el qual entrenaran i jugaran els equips infantil i aleví de la U.E. Sant Sadurní. En principi, s’han fet gestions amb el camp de futbol de Lavern i s’està negociant que l’Ajuntament es faci càrrec del trasllat en autocar dels jugadors. El responsable tècnic de la Regidoria d’Esports, Santos Maturana, comenta que han estat necessàries moltes gestions per poder reubicar els equips afectats perquè a l’inici de temporada es fan molts entrenaments i l’ocupació de totes les instal•lacions és molt elevada. 

Les obres es limiten al perímetre del camp de futbol, que quedarà completament tancat i separat del camp de futbol 7 i la pista poliesportiva a l’aire lliure. També està previst canviar les porteries. Els vestidors i les graderies queden pendents per a una actuació posterior.

Pujar al principi de la pàgina