Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Poc ennuvolat23ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Tres tallers empresarials promoguts pel Servei de Promoció Econòmica de l´Ajuntament

Planificació financera, oportunitats en temps de crisi i accions de comunicació amb despesa quasi zero, són els títols dels tres tallers empresarials que el Servei de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament ofereix per aquest darrer trimestre de l’any. El primer d’aquests tallers, el de planificació financera, es desenvoluparà els dies 27 i 29 d’octubre, de 2/4 de 10 del matí a 2/4 de 2 del migdia, a l’Índex. Es tracta d’un taller que analitzarà les causes principals dels problemes de finançament, abordarà el tema del capital risc i l’àngel inversor, i també explicarà com elaborar un pla de finançament. Anirà a càrrec de Jordi Boixadera, llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i postgrau en Comptabilitat i Tributació. Va adreçat sobretot a empresaris, emprenedors i professionals amb responsabilitats en l’àrea econòmica i financera. 

Els altres dos tallers que s’ofereixen són: Oportunitats en temps de crisi, el 17 i 19 de novembre, a càrrec de Joan Cortés, i Accions de comunicació amb despesa quasi zero, a càrrec d’Albert Iglesias, que tindrà lloc els dies 1 i 3 de desembre. 

Per a més informació i inscripcions, cal adreçar-se al Servei de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Sant Sadurní, a l’edifici Índex, carrer Pompeu Fabra, 34-35, 1r. Telèfon: 93 891 33 20. Horari d’atenció: de dilluns a divendres, de 9 a 1 del matí.

Pujar al principi de la pàgina