Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Sense informació d'estat23ºC-10ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Es presenta ´La repressió del primer franquisme a l´Alt Penedès 1939-1945´, de Ramon Arnabat, Jesús Castillo, Daniel Sancho

El divendres dia 13 de novembre, a les vuit del vespre, a la Sala de Plens del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, es va presentar el llibre "La repressió del primer franquisme a l’Alt Penedès, 1939-1945", editat per l’Institut d’Estudis Penedesencs i Cossetània, del qual en són autors els historiadors: Ramon Arnabat, Jesús Castillo i Daniel Sancho.

A l’acte hi van intervenir:
- El professor emèrit d’història de la Universitat Pompeu Fabra, JOSEP FONTANA
- El director del Memorial Democràtic, MIQUEL CAMINAL
- El president del Consell Comarcal de l’Alt Penedès, JORDI GIRONA
- Els autors del llibre

El llibre vol ser un homenatge als més de 700 altpenedesencs repressaliats pel franquisme. El llibre reprodueix, municipi a municipi, una fitxa de cada un dels repressaliats.

El llibre és el resultat de tres anys de recerca en els arxius militars, judicials, i penitenciaris de Madrid i Catalunya, i en l’Arxiu Comarcal de l’Alt Penedès.

Pujar al principi de la pàgina