Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Ennuvolat24ºC-12ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
 
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Taller de pares i mares amb fills i filles adolescents

El Centre Cívic Vilarnau i el Departament de Benestar Social organitzen el Taller de pares i mares amb fills i filles adolescents. Està adreçat a famílies que tenen fills i/o filles entre els 11 i 14 anys i ganes de millorar la seva comunicació, així com entendre i compondre certes actituds, canvis i comportaments. Els organitzadors fan saber que es treballarà a partir de les pròpies situacions familiars.

Aquest taller tindrà lloc cada dilluns, de 6 a 8 de la tarda, a partir de l’1 de febrer i fins el 22 de març, al Casal d’ Entitats, i té un cost total de 7,20 euros per família. Durant les 8 sessions, es pretén dedicar una especial atenció a comprendre actituds i situacions que afecten a les relacions familiars, intentar donar sentit a angoixes, confusions indiferències i certes frustracions, tot això mitjançant diverses dinàmiques de grup. Seran sessions molt personalitzades, segons les necessitats del pares/mares. El taller està conduit per una tècnica en educació de la Diputació de Barcelona.

Les inscripcions tenen com a data límit el 23 de gener, i es poden realitzar al Centre Cívic Vilarnau de dilluns a divendres de 15 a 21 i els dimarts i divendres de 10 a 13 hores. Per més informació es pot trucar al 93 891 43 09 o bé a través del correu electrònic centrecivic@santsadurni.cat.

Pujar al principi de la pàgina