Inici | Serveis | Oficina Atenció Ciutadana
Oficina Atenció Ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és el principal servei d'atenció als veïns i veïnes que vulguin sol·licitar informació, tramitar o gestionar qualsevol tema relacionat amb l'administració local.

A l'OAC podràs obtenir certificats, presentar instàncies, sol·licitar llicències o el registre de documents, entre d'altres.

Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14h.

Cal demanar cita prèvia per telèfon al 93 891 03 25 o per Internet

 DEMANA CITA PRÈVIA 

Oficina d'Atenció Ciutadana
Ajuntament de Sant Sadurní
Plaça de l'Ajuntament, 1. Planta baixa

OAC novembre 2020 COVID

Dades del servei

IMPRESCINDIBLE SOL·LICITAR CITA PRÈVIA AL TELÈFON 938910325

Horari d'atenció: De dilluns a divendres de 9 a 14.

 
 
Pujar al principi de la pàgina