Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert24ºC-9ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 03.04.2018
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Comença la Setmana de la Gent Gran amb 400 persones al Dinar de Germanor
Dinar de Germanor 2018
La Marató de Ball, la Passarel·la de moda i el teatre, activitats destacades d'enguany

Coincidint amb el dilluns de Pasqua el Dinar de Germanor va donar inici a la Setmana de la Gent Gran de Sant Sadurní d'Anoia, una setmana d'homenatge a la gent gran del municipi, que enguany arriba a la 102ena edició.

La jornada va començar amb la tradicional missa acompanyada per la Coral Sant Sadurní; les caramelles a la sortida de l'església i a la Casa dels Avis; i en acabar 400 persones grans de la vila es van reunir al restaurant Ca n'Ayxelà, acompanyats de l'alcalde de Sant Sadurní, Josep Maria Ribas, la regidora d'Acció Social, Àngels Canals i altres regidors i regidores del consistori.

A la part final de l'acte, i abans del ball, l'alcalde va lliurar un detall floral a les persones de major edat del dinar, l'Amadeo Urpi de 100 anys i la Manuela Garcia de 97.

El dinar de Germanor va donar inici a tota una setmana d'activitats que organitza la Comissió de la Gent Gran i la regidoria d'Acció Social, que continuen aquest dimarts amb la Marató de Ball i dimecres amb la Passarel·la de Moda a la plaça de l'Ajuntament, entre altres activitats:

Pujar al principi de la pàgina