Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Molt ennuvolat amb pluja30ºC-19ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 18.08.2025
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Incendi de vegetació a Can Ferrer del Mas
  • La ràpida intervenció dels ADF i dels cossos de Policia Local, Mossos i Bombers va controlar aviat el que podia haver estat un incendi molt més greu
  • Us demanem responsabilitat i extremar les precaucions per reduir al màxim qualsevol situació de perill, sobretot aquests dies de màxim perill d'incendi a tot Catalunya

Aquest diumenge a la tarda, cap a les 18:30h, es va declarar un incendi de vegetació a Can Ferrer del Mas, més conegut com a Castell dels Moros, que es va poder controlar gràcies a la ràpida intervenció dels ADF, Policia Local i Mossos d’Esquadra. Hi van intervenir quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat.

L'Ajuntament dona les gràcies especialment als ADF de Sant Sadurní i d'altres municipis de l'entorn, com els de Torrelavit, i a totes les persones van fer possible el control ràpid de l’incendi, que podria haver estat molt més greu en una jornada com la de diumenge, de màxim perill d’incendi a Catalunya, activat el nivell 4 del Pla Alfa per perill extrem a 133 municipis i el nivell per perill molt alt a 189 municipis.

L’incendi va ser causat presumptament per una imprudència. Des de l’Ajuntament us demanem responsabilitat individual i col·lectiva i extremar les precaucions per reduir al màxim qualsevol situació de perill, sobretot quan us trobeu a prop de la massa forestal, que està molt estressada per la sequera i les elevades temperatures d’aquests dies, que estan provocant terribles incendis a tota la península ibèrica.

També s'agraeix la col·laboració de la ciutadania i es demana que qualsevol persona que vegi una columna de fum truqui immediatament al 112.

incendi can ferrer del mas

Pujar al principi de la pàgina