Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament


Dimecres 3 d'octubre a les 20h es presentarà al Centre Cultural la novel·la guanyadora de la 4a edició del Premi Celler de Lletres, que organitza la Biblioteca Ramon Bosch de Noya.
Aquest serà el primer acte del Cicle Biblioteques amb DO, que arriba a la sisena edició i que per primer any es farà al Centre Cultural. En aquesta ocasió els maridatges de lletres i cava durant tot el mes es faran amb Caves Rimarts, que han han editat una contraetiqueta especial per a l'ocasió.
Durant l'acte també s'inaugurarà l´exposició “De la vinya al llibre” i hi haurà una interpretació artística de Cisca March amb Caves Rimarts.
Bibloteques amb DO és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya que dedica la seva atenció a les denominacions d'origen vitícoles catalanes, establint un maridatge de col·laboració entre la biblioteca de la Denominació d´Origen i un celler del territori.
