Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Dijous 5 de setembre a les 20h s'inauguraran a la Capella de l'Índex les exposicions de Fires i Festes: "Viure en l'art" de Nil Bartolozzi, ubicada a la mateixa capella, i "L'art és una venjança" de David Ribas, que es podrà veure a la Biblioteca Ramon Bosch de Noya i que han programat la regidoria de Cultura i la Galeria Paqui Delgado.
Durant l'acte també es presentarà el nou programa de Fires i Festes d'enguany, que té un nou format, recull articles de diverses persones col·laboradores i suposarà l'inici d'un nou projecte de revista cultural sadurninenca, que s'anomenarà Mirades, feta per persones de la vila.
A Ràdio Sant Sadurní hem parlat de l'exposició de Fires 'VIURE EN ART', de Nil Bartolozzi, que es pot visitar a la Capella de l'Índex:
I de l'exposició de Fires "L'ART ÉS UNA VENJANÇA", de David Ribas, que es pot visitar a la biblioteca, i una segona exposició a les caves Giró i Giró