Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

Està previst que aquest divendres al vespre ja es pugui obrir la circulació de vehicles per aquestes vies, que han estat en obres les darreres setmanes
Aquest divendres 28 de novembre es durà a terme l'asfaltat de les zones de l'Eixample que han estat en obres les darreres setmanes, amb l'objectiu de millorar l'accessibilitat i la seguretat de vianants. Cap al final del dia està previst que es pugui obrir la circulació de vehicles en aquestes vies.
Les dues intervencions més destacades han estat a les cruïlles dels carrers Mallorca i Tarragona i a la dels carrers Mestre Antoni Torelló i Barcelona, on s'han instal·lat plataformes elevades que situen la calçada a nivell de la vorera. També s'han ampliat les voreres, reduint l'amplada del carril de circulació, factor que ha de contribuir a minorar la velocitat dels vehicles i millorar la convivència amb els vianants.
