Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Cobert amb pluja18ºC-14ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 17.02.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
La Comissió de la Igualtat presenta la Setmana de la Dona
Presentació setmana de la dona

La Comissió d'Igualtat es va reunir aquest dilluns al Casal d'Entitats per ultimar els detalls de la Setmana de la Dona, un programa commemoratiu d'activitats amb motiu del Dia Internacional de les Dones, que es prolongarà fins al 10 de març. Els actes s'inicien aquest proper diumenge amb un concert a la Fassina de Can Guineu amb la participació d'Etnosons i el cor femení Cadenza. 

Del 28 de febrer al 10 de març la comissió, amb el suport de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia i diverses entitats i col.lectius, impulsen la Setmana de la Dona 2016, amb un seguit d'actes i propostes que van des de xerrades, projeccions de documentals i pel·lícules, espectacles culturals i musicals i iniciatives de sensibilització als centres escolars, entre d'altres.

Aquests dies s'ha penjat ja a la façana de l'Ajuntament una pancarta amb la llegenda Sant Sadurní en contra de la violència masclista. Per la igualtat de gènere, tal i com es va acordar per unanimitat fa algunes setmanes al ple municipal, i que es mantindrà durant tot l'any 2016 per expressar el rebuig institucional a la violència masclista i per la igualtat.

Podeu consultar la programació al següent enllaç

pancarta setmana dona
cartell setmana de la dona
Pujar al principi de la pàgina