Nexes - Innovació, emprenedors i empreses

AVUI: Intervals de nuvolositat amb pluja escasa 20ºC|4ºC
Facebook Twitter Instagram Youtube

BUTLLETÍ

SUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ ELECTRÒNIC

Dona't d'alta facilitant-nos el teu correu electrònic i puntualment rebràs el butlletí d'activitats i  les notícies més destacades 

Pàgines
ocupacio informacio i tramits
Servei d'ocupació: informació i tràmits
En aquest apartat podràs trobaràs els enllaços que necessites per a les tremitacions més freqüents amb l'Oficina de Treball, el Servei públic d'empleo estatal i la Tresoreria de la seguretat social. També podràs consultar les condicions dels nous contractes laborals.

Oficina de Treball (SOC)

    • Sol·licitar cita prèvia
    • Telèfon d'atenció de dilluns a divendres de 8 a 14h al número 900 800 046
    • Alta com a demandant d'ocupació enllaç
    • Renovació de la demanda d'ocupació enllaç

Enllaç a la plana web del SOC     

                                                soc

 






Servei públic d'empleo estatal  (SEPE)  

Enllaç a la plana web del SEPE

MINISTERIO EMPLEO




Tresoreria de la seguretat social

    • Sol·licitud de cita prèvia
    • Sol·licitud de l'informe de vida laboral
    • Sol·licitud per rebre l'informe de vida laboral al domicili ( correu postal ) enllaç 
    • Per a sol·licitar l'enviament de certificats al domicili, cal que les dades que figuren a la base de dades de la Tresoreria coincideixen amb les nostres, si ha hagut canvis de telèfon, adreça o correu electrònic, es poden modificar  les nostres dades personals: 
      • Per telèfon: 901 50 20 50  y 91 541 02 91
      • Mitjançant un formulari d'actualització de dades que s'envia per correu postal 
      • Presencialment a l'oficina de la tresoreria més propera amb el DNI i la documentació acreditativa dels canvis.
    • Actualització de dades personals de forma telemàtica enllaç 
    • Telèfons de contacte per a diversos tràmits: 
      • Línia 901 16 65 65 y 91 542 11 76 de Pensions i altres prestacions (INSS)

      • Línía 901 10 65 70 y 91 541 25 30 cita prèvia automatitzada per a pensions i altres prestacions (INSS)

      • Línia 901 50 20 50 y 91 541 02 91  tràmits d'Afiliació, Inscripció, Recaudació, Ajornaments, RED, SLD, Serveis telemàtics i informació general (TGSS)

      • Línia 900 20 22 22 servei d'informació gratuïta sobre la prestació de l'ingrès mínim vital 

Enllaç a la plana web de la tresoreria de la seguretat social

tresoreria


Contractes

La Guia de Contractes s'emmarca dins de la política d'informació i atenció al ciutadà del Ministeri de Treball i Economia Social, i recull tota la normativa vigent en matèria de contractes de treball i incentius a la contractació.

S'orienta a satisfer la demanda d'informació per part dels usuaris, així com els diferents agents que operen al nostre mercat de treball, en un àmbit com les relacions laborals que està subjecte a freqüents canvis normatius, tant de contingut de la pròpia relació laboral com dels incentius que s'estableixen en funció de la situació dels variats col·lectius de treballadors i d'empreses

Guia de contractes del SEPE enllaç

IDENTITAT DIGITAL

Per tal de relacionar-nos amb les difrents administracions a travès d'internet, necessitem acreditar la nostra identitat amb algun tipus de cetificat: 

IDECAT  

Què és L'idCAT Certificat és un identificador digital que s'instal·la al vostre navegador tot garantint la vostra identitat a Internet i us permet accedir als diferents tràmits i gestions que ofereixen moltes administracions com, per exemple:

Obtenir l'informe de vida laboral de la Seguretat Social
Obtenir el certificat d'antecedents penals que ofereix el Ministeri de Justícia
Presentar la declaració de la Renda a l'Agència Tributària (AEAT)
Accedir a diferents Carpetes ciutadanes
Etc.

Donar-se d'alte a IDECAT 


IdCAT mòbil 

És un sistema que et permet identificar-te digitalment i signar l’enviament d’un formulari.  Serveix per fer la majoria de gestions i tràmits amb la Generalitat.  
Has de ser major de 16 anys i quan l’hagis de fer servir, rebràs una contrasenya d’un sòl ús al mòbil.

Donar-se d'alta a IdCAT mòbil


CLAVE

És un sistema per a identificar-se  electrònicamenteamb les administracions Públiques de l'estat 

Donar-se d'alta a CLAVE

Certificat digital i signatura electrònica

Certificat digital: és un document electrònic que ens identifica i que conté dades nostres. Aquestes dades poden estar instal·lades en un equip informàtic (ordinador de sobretaula) o en una targeta física.

Signatura electrònica: és el codi alfanumèric que es genera gràcies a un certificat. Sense un certificat no es pot signar electrònicament, però sí identificar-se.

Obtenir el certificat digital




AJUNTAMENT PROMOCIO

© Nexes
Doctor Barraquer, núm.3-5. 08770 Sant Sadurní d’Anoia
Tel: +34 931 185 195
c/e Àrea Empresa i Emprenedors: promeco@santsadurni.cat
c/e Àrea Ocupació: socupacio@santsadurni.cat
Atenció al públic: MATINS (de dilluns a divendres de 9 a 13.30 h) | TARDES (dimecres i dijous de 15 a 18 h)