Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert21ºC-7ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 05.09.2025
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
PREGÓ DE FIRES: A càrrec de Rosa Llopart

La plaça de l'Ajuntament es va omplir per escoltar la mestra puntaire sadurninenca, que va donar l'inici a les Fires des del balcó de l'Ajuntament acompanyada del consistori

La plaça de l'Ajuntament es va omplir per escoltar la mestra puntaire sadurninenca, que va donar l'inici a les Fires des del balcó de l'Ajuntament acompanyada del consistori, que li va oferir una recepció a la sala de plens, a banda de signar el llibre d'honor.

La van acompanyar familiars, amics i de les companyes de l'associació de puntaires.

Enguany la pregonera és la Rosa Llopart Sogas, la Rosita puntaire, mestra artesana i un referent a la vila, que és i ha estat des de sempre la presidenta de l'associació de puntaires de Sant Sadurní, que aquest any ha celebrat el vintè aniversari,

El pregó era a les 20h al balcó de l'Ajuntament i en acabar va donar pas a l'actuació de cultura popular amb els balls de Sant Sadurní.

LA ROSITA PUNTAIRE

La Rosita és una dona valenta, emprenedora i entusiasta, que amb noranta-dos anys intensos ha convertit les adversitats i alegries en aprenentatges i és encara una persona vital, xerraire i amb una energia inacabable, que ha estat mitja vida ajudant altres dones mentre els ensenyava a fer puntes de coixí, amb una vida plena d'anècdotes, alegries i adversitats que compartirà amb els seus conciutadans i conciutadanes des del balcó de l'Ajuntament.

El dia de la presentació de les Fires 2025 l’alcalde de Sant Sadurní, Pere Vernet, es va mostrar joiós d’anunciar la pregonera d’enguany “Rosa Llopart, la Rosita puntaire, presidenta de l’Associació de puntaires. Ho confesso, ens fa moltíssima il·lusió, és una persona molt estimada al municipi; si haguéssim de definir-la amb una sola frase, podríem dir que és memòria viva de les fires i festes, les que hem tingut en un passat, les que tenim en un present i les que ens agradaria continuar tenint en un futur". 

Rosita

Pujar al principi de la pàgina