Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Descobert29ºC-9ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 08.04.2026
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic
Fins al 30 d'abril es pot visitar l'exposició Demostra d'art local
La capella de l'Índex acull en aquesta 15a edició més de 80 obres i treballs d'artistes de la vila

Demostra 2026

Aquest dimarts es va inaugurar la 15a edició del Demostra, biennal d'art local que enguany compta amb la participació de setanta artistes de la vila, que exposen fins al 30 d'abril una de les seves obres a la capella de l'Índex.

L'espai es va omplir amb molts dels protagonistes principals de l'exposició, acompanyats de familiars i amics, en un acte que va comptar amb les intervencions de la regidora de Cultura, Marta Castellví, i l'alcalde Pere Vernet. L'acte va finalitzar amb un refrigeri

Les obres són majortàriament de pintura i aquarel.la, però també hi són representades altres disciplines com ceràmica, joieria, fotografia, art tèxtil, collage, puntes de coixí i tècniques mixtes. A destacar l'obra performance de Tast de paraules, un compendi de textos literaris creat a partir d'un exercici que van proposar a dins del grup i que té per nom: Pluja de paraules -havien d'utilitzar 8 paraules que a l'exposició es mostren plastificades penjades en un paraigua-.

L'exposició es pot visitar de dilluns a divendres de 18 h a 20 h i dissabtes i festius de 12 a 14 h i de 18 h a 20 h a la Capella de l'Índex.

 Més informació 

 Més imatges al Flickr 

Pujar al principi de la pàgina