Plaça Ajuntament, 1. 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Tel: +34 938 910 325 · Fax: +34 938 183 470
E-mail: ajuntament

La Flama del Canigó va arribar un any més a Sant Sadurní el vespre de la revetlla de Sant Joan; després de recórrer els carrers de la vila, i a mans dels BTT Jabalís Vilarnau, Club Excursionista Trekking Sant Sadurní i els ADF Sant Sadurní, va ser rebuda a la plaça de l'Ajuntament per una àmplia representació del consistori, encapçalada per l'Alcalde Pere Vernet i la regidora de Cultura, Marta Castellví, moment en què es va llegir el manifest institucional.
I la flama del Canigó va encendre la foguera que va acompanyar una revetlla familiar molt participada, en aquest cas al Parc de la Rambla.
Tres-centes noranta persones inscrites al sopar popular de carmanyola; petada i encesa per part dels Joves Diables Se m'n Refum i bingo musical i ball de revetlla amb el Duet Ambient, que va animar la vetllada. El regidor de Festes, Dani Jiménez, va fer el parlament de la revetlla.
El Casal municipal de la Gent Gran també va celebrar la revetlla de Sant Joan, amb la participació de la regidora de Gent Gran, Júlia Rosa i el primer tinent d'alcalde, Pedro Campos.
