Obrir/tancar menú

Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

Cerca al web
 ESP | ENG | FRA
Cobert amb pluja18ºC-14ºC
Segueix-nos al Facebook Segueix-nos al Youtube Segueix-nos al Twitter Segueix-nos a Instagram
Publicació 22.03.2016
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònic
Beques del Patronat Cultural Parera
Beques Parera 2015-16

Aquest dilluns l´alcaldessa Maria Rosell i la regidora de Cultura, Montse Medall, acompanyades per diversos representants del Patronat Parera, van reunir-se amb les estudiants que han estat becades aquest darrer curs amb una aportació econòmica que els ha ajudat a finançar els seus cursos de formació.

En aquest curs 2015-16 el Patronat Parera va acceptar les propostes presentades per la Mònica Gutiérrez, l´Anna Vendrell, la Therese Chongwain, a més de l´Alba i la Sandra Rodríguez

Enguany el patronat ha doblat l´aportació fins als 12.000 euros per a totes aquelles persones empadronades a Sant Sadurní que vulguin cursar estudis superiors. El termini per a presentar la sol.licitud per al curs 2016-17 finalitzarà el 15 de juliol.

Per a més informació podeu adreçar-vos al Servei de Cultura, al carrer Marc Mir, 15, enviar un correu electrònic a cultura@santsadurni.cat o bé trucant al 938184224.

Pujar al principi de la pàgina