Oficina de Turisme
c. de l'Hospital, 23
08770 Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)
T. +34 938 913 188
turisme

Acostar la història de Sant Sadurní als infants, aquest és l’origen de ‘La caputxeta groga’, un conte en què els protagonistes són una nena de Sant Sadurní, a qui li agrada passejar entre vinyes, i un bitxo que té molta gana i es menja tot allò que es va trobant, sobretot la saba dels ceps… I què passarà després de menjar tant? Qui és aquest bitxo?
Aquesta és la màgica història, creada per la Ruth Araujo Font, que expliquem als més petits quan vénen a visitar el CIC Fassina, Centre d’Interpretació del Cava. És una bona manera d’aprendre la història de Sant Sadurní i d’alguns dels seus personatges més singulars, ja que nens i nenes es poden sentir identificats/des amb els protagonistes i convida a somiar, imaginar i compartir a través de la narració.
Amb motiu de Sant Jordi, i com que enguany és diferent i no podem explicar la història de ‘La caputxeta groga’ en la visita al CIC Fassina, us convidem a conèixer-la en format digital perquè també pogueu gaudir-la des de les vostres cases. Esperem que us agradi tan com a nosaltres i que us faci venir moltes ganes de venir a visitar el Centre d’Interpretació del Cava i a veure el bitxo de la fil·loxera en viu i en directe ben aviat un cop s’acabi el confinament.
Mireu aquí: Araujo Font, R. (2020). La caputxeta groga.