SANT SADURNÍ D'ANOIA - CAPITALE DU CAVA

LA MAIRIE DE SANT SADURNÍ D'ANOIA


ca | es | fr | en AUJOURD'HUI Cobert amb tormenta 12ºC|9ºC Facebook Twitter Instagram
menú
Agenda
Dimanche14.12.202512:00h
  COMPARTIRComparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicAfegir l'acte al vostre calendari
Showcooking de Nadal
Marida'm. Cicle de tastos de temporada al Cava Centre
Logo Marida'm
Site: Celler de la Fassina de Can Guineu
Longeur: 1,5 hores
Organitza: Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Servei de Turisme
Prix: 20,00 €. Entrades exhaurides
Type d'événement: Vines et cavas, Gastronomie

El showcooking més autèntic torna amb una proposta renovada: dos plats principals per posar a taula aquestes festes, elaborats amb productes dels comerços locals de Sant Sadurní i d'arreu de Catalunya, maridats amb caves singulars.

El reconegut xef local Jacint Carafi, el Cintet, ens ensenyarà pas a pas com preparar receptes nadalenques plenes de sabor, tradició i, alhora, innovació. A més, l’equip de Caram Caram compartirà històries sobre els productors, perquè aquest Nadal donis suport al comerç de proximitat amb cada plat.
 
Per arrodonir-ho, es seleccionaran dos caves excepcionals per maridar cada proposta. I, perquè puguis replicar l’experiència a casa, t’emportaràs les receptes amb una guia d'on comprar els productes.

Una experiència gastronòmica única per sorprendre família i amics aquest Nadal!

Places limitades.

Entrades exhaurides  


Showcooking de Nadal al Cava Centre

EST-CE QUE VOUS SUIVEZ-NOUS SUR LES RÉSEAUX SOCIAUX?

Suivez-nous sur Facebook Suivez-nous sur Twitter Suivez-nous sur Instagram
Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Oficina de Turisme
c. de l'Hospital, 23
08770 Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)
T. +34 938 913 188
turisme@santsadurni.cat
^