SANT SADURNÍ D'ANOIA - CAPITAL DEL CAVA

AYUNTAMIENTO DE SANT SADURNÍ D'ANOIA


ca | es | fr | en HOY: Poco nublado 36ºC|21ºC Facebook Twitter Instagram
menú
Propostes
VIè Cicle de Tastos d'Escumosos al Pati de Can Guineu
Tres sessions, el 2, 9 i 16 de juliol, per descobrir els escumosos del Penedès des d'una mirada cultural que integra territori, coneixement i experiència
PUBLICADO EL 26.06.2026
  • Tastos d'estiu al Pati de Can Guineu

    Els dijous 2, 9 i 16 de juliol, el Pati de Can Guineu tornarà a ser escenari d'una experiència de tast única al cor del municipi.

    Aquest cicle, que arriba a la seva sisena edició, forma part de Territori Efervescent, el projecte de Xavier Roig dedicat a explicar, descobrir i viure el món dels vins escumosos. 

    L’objectiu d’aquest cicle, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Sadurní, és donar a conèixer la gran riquesa, qualitat i diversitat dels vins escumosos elaborats al nostre territori, mitjançant tastos guiats que oferiran una experiència sensorial única i una aproximació pedagògica a les particularitats de cada estil i varietat.

    Les sessions es duran a terme en un entorn singular com és el Pati de Can Guineu, que serà condicionat per acollir les activitats. Tots els tastos es realitzaran amb copes especials per a escumosos de la marca Lehmann, garantint així una experiència òptima.

    Programació del cicle

    2 de juliolEls nous cellers de Corpinnat
    Tast per descobrir els nou cellers que s’han incorporat recentment a Corpinnat, elaboradors compromesos amb els escumosos de llarga criança, la viticultura ecològica i l’expressió del territori.

    Preu: 40 €

    9 de juliolEscumosos monovarietals de Xarel·lo
    Tast per entendre la personalitat, estructura i capacitat d’envelliment del Xarel·lo, considerat l’ànima dels escumosos del territori.

    Preu: 40 €

    16 de juliolEscumosos rosats amb criança
    Tast de rosats amb complexitat, elegància i personalitat, que mostrarà el potencial gastronòmic i qualitatiu dels escumosos rosats del Penedès.

    Preu: 40 €

    Per aquelles persones que desitgin gaudir de les tres sessions, s’ofereix un abonament especial a un preu de 100 €.

    Les places són limitades. 

  • Horari: 
    20.00h
  • Organitza:
    Cellers Cal Feru, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
  • Web: 
    Més informació i compra d'entrades a www.territoriefervescent.com

¿YA NOS SIGUES EN LAS REDES SOCIALES?

Síguenos en Facebook Síguenos en Twitter Síguenos en Instagram
Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia
Oficina de Turisme
c. de l'Hospital, 23
08770 Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)
T. +34 938 913 188
turisme@santsadurni.cat
^